סניף טרם במודיעין עילית: חיי שני ילדים ניצלו

    עפר גדנקן No Comments on סניף טרם במודיעין עילית: חיי שני ילדים ניצלו

    ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן "פעילות טרם בבחינת הצלת נפשות ממש, ובפרט בשבתות ובחגים כאשר אנשים לא נדרשים לעזוב את משפחותיהם ולנסוע לבתי החולים"
    מנהל סניף טרם בעיר וסגן ראש העיר הרב נחום גיטלר " אנו רואים את המוקד הרפואי כשליחות ציבורית לתועלת תושבי העיר "

    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מודיעין עילית היא עיר ואם גדולה בישראל, אולם בית חולים אין בקרבה ובסביבותיה. זכו תושבי העיר ויש להם סניף של רשת 'טרם' ובכך יכולים לחסוך במקרים רבים את הנסיעה הארוכה לבתי החולים.

    באחרונה ניצלו בס"ד חייהם של ילדים, תושבי העיר, הודות לשליחי ההשגחה, הרופאים ואנשי הצוות של 'טרם' שזיהו על אתר מחלות מסוכנות, ובכך פעלו להצלת חייהם.

    המקרים הללו מצטרפים לשורה של אבחנות מקצועיות והצלת חיים בתקופה האחרונה בסניפי טרם בביתר עילית, בירושלים ובבית שמש.

    במוצאי שבת האחרונה הגיע למיון 'טרם' בעיר ילד כבן תשע לאחר שלא חש בטוב. אנשי הצוות הרפואי בטרם חשדו כי הילד לקה בדלקת קרום המוח, ולאחר בדיקות דם שתשובותיהם התקבלו מיידית, החל הילד לקבל בסניף טיפול אנטיביוטי תוך ורידי, ובמקביל הוזמנה ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו להמשך טיפול בבית החולים.

    צוות בית החולים התקשר לצוות הרפואי ולהנהלת הסניף להודות לרופאי 'טרם' על האבחון והטיפול המהיר והמיידי – דבר שללא ספק הציל את חיי הילד.

    כמה ימים קודם לכן, הגיע לסניף ילד כבר שמונה, אף הוא תושב העיר, לאחר חבלה קלה. רופאי 'טרם' החלו לערוך תשאול, והודות לפרוטוקול הטיפול המקצועי של טרם, הם חשדו כי מלבד החבלה, חלה הילד בלוקמיה – מחלת סרטן בדם. ואכן, לאחר שהבדיקות איששו את החשד, עודכנו ההורים בבשורה הלא פשוטה, אולם הודות לעירנות הרופאים, התגלתה המחלה בראשיתה – דבר שבעז"ה יסייע רבות להחלמה.

    ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן שללשכתו מגיעות פניות תודה רבות מצד התושבים על חשיבות והצורך הרב במוקד רפואי טרם בעיר

    שיבח את הנהלת 'טרם' על פעילותם: "פעילות טרם בבחינת הצלת נפשות ממש, ובפרט בשבתות ובחגים כאשר אנשים לא נדרשים לעזוב את משפחותיהם ולנסוע לבתי החולים"

    מנהל סניף טרם בעיר, סגן ראש העיר הרב נחום גיטלר:  "אנחנו ממשיכים להשקיע בהתייעלות מקצועית והגדלת כח אדם לתועלת התושבים תוך שמירת הייחודיות של הסניף כמקום חרדי שמקפידים על קלה כבחמורה. האפשרות לקבל טיפול מהיר ומקצועי בטרם מונע מהאוכלוסיה להגיע לחדרי מיון שקורסים מעומס בלתי סביר ומההידבקות מהחיידקים הרבים המסתובבים שם, אנו רואים את הסניף כשליחות ציבורית לתועלת תושבי העיר".

     

    דר' דוד זלוטניק מנהל רפואי ברשת טרם: "אנו מודים לקב"ה שהצליח ידנו ובסיעתא דישמיא בזכות הצוות המסור והמקצועי בסניפי טרם זכינו להציל חיי אדם במספר מקרים בתקופה האחרונה".



    0 תגובות